top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תshaharpress

מצעים לבנים מכותנה מצרית מחיר

כותנה מצרית היא אחת הכותנות היקרות בעולם. יש לו סיב ארוך ויוקרתי המושלם להכנת סדינים ופריטים אחרים שסביר שיישטפו לעתים קרובות.

הכותנה המצרית נחשבת לאחת הכותנות המשובחות בעולם בגלל הסיבים הארוכים והיוקרתיים שלה. הסיבים מושלמים להכנת סדינים ופריטים אחרים שסביר שיישטפו לעתים קרובות.

פשתן לבן מכותנה מצרית מחיר מצעים לבנים מכותנה מצרית

מחירים יכול לנוע בין 500 ש"ח ל1200 ש"ח

הדבר העיקרי שחשוב לדעת על המוצר הזה הוא שהוא עשוי מ-100% כותנה מצרית. המשמעות היא שהמוצר טבעי ואורגני לחלוטין, מה שאומר שהוא יוכל לספק לכם את האיכות הטובה ביותר שיש. דבר נהדר נוסף במוצר זה הוא העובדה שהוא תוכנן עבור אנשים הרגישים לכמה מהחומרים הנפוצים יותר בשימוש במוצרי מצעים. זה אומר שלא תצטרך לדאוג לגבי תגובות אלרגיות או כל סוג אחר של אי נוחות.

פשתן לבן מכותנה מצרית הוא אחד הבדים היוקרתיים שתוכלו למצוא בשוק. הוא עשוי מכותנה מצרית טהורה, רכה ועמידה לאורך זמן. בד פשתן לבן טהור בעל ברק טבעי וגימור מבריק.

הכותנה המצרית מפורסמת גם ברכות, עמידות, כושר ספיגה ויכולת נשימה. זה שימש במשך מאות שנים כדי לייצר מצעים עדינים כי זה כל כך נוח ללבוש על העור שלך.


הכותנה המצרית היא האיכות הטובה ביותר של הכותנה, המכונה גם "מלך" הכותנה.

בחלק זה נדבר על היתרונות של שימוש בכותנה מצרית וכיצד היא בהשוואה לסוגי כותנה אחרים. היתרון הראשון הוא שיש לו שיעור התכווצות נמוך יותר מאשר כותנות אחרות. זה אומר שכאשר אתה מכבס את הבגדים שלך, הם יתכווצו פחות מאשר אם היית משתמש בסוג אחר של כותנה. היתרון השני הוא שהוא מרגיש רך יותר מכותנות אחרות. זה אומר שהבגדים שלך ירגישו יפים יותר על העור ויהיו נוחים יותר ללבישה. היתרון השלישי הוא שיש לו ברק טוב יותר מכותנה אחרת. המשמעות היא שכאשר אתה מכבס את הבגדים שלך, הם ייראו נקיים ולבנים יותר למשך זמן רב יותר לפני שהם מתחילים להיראות

הכותנה המצרית היא סוג כותנה איכותי מאוד הגדל בדלתא הנילוס.

פשתן לבן מכותנה מצרית מחיר: הכותנה המצרית היא סוג כותנה איכותי מאוד שגדל בדלתא הנילוס.

פשתן הוא סיב טבעי המתקבל מגזע צמח הפשתן. זה שימש במשך מאות שנים לייצור בגדים, מצעים ומצעי שולחן.

מחיר הפשתן תלוי בסוג בד הפשתן, באיכותו ובארץ מוצאו. המצעים היקרים ביותר מגיעים ממצרים שם הם עשויים מ-100% כותנה ארוכת סיכות ומסתובבים בצורה מסורתית.

חלק מהסדינים היקרים ביותר עשויים מכותנה מצרית. אלו הסדינים היוקרתיים, הרכים והעמידים ביותר שתוכלו לקנות.

כותנה מצרית גדלה במצרים ונחשבת לאחת הכותנות המשובחות בעולם. הוא מוערך בזכות העמידות, הרכות והנשימה שלו.

הסדינים הטובים ביותר עשויים מכותנה מצרית מכיוון שהם מרגישים כל כך יוקרתיים על העור שלך.

פשתן הוא בד רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון דרכים. זה קיים כבר מאות שנים והוא עדיין פופולרי כתמיד. פשתן הוא סיב טבעי המגיע מצמח הפשתן.

הפשתן הטוב ביותר מגיע ממצרים בגלל ההיסטוריה הארוכה שלה עם ייצור פשתן באיכות גבוהה. כותנה מצרית קיימת עוד מתקופת הפרעונים והמצרים עדיין מייצרים כמה מהפשים הטובים ביותר כיום.

כותנה מצרית יקרה יותר מסוגי כותנה אחרים מכיוון שהיא דורשת יותר עבודה לייצור ויש לטפל בה בזהירות במהלך הייצור. סוג זה של כותנה יכול להחזיק מעמד עשרות שנים אם מטפלים בו כראוי, אז זה שווה את העלות הנוספת אם אתה מתכנן להחזיק את הבגדים שלך לאורך זמן.

מחיר הפשתן הלבן מכותנה מצרית תלוי באיכות ובדרגת הפשתן. ככל שהאיכות גבוהה יותר, המחיר גבוה יותר.

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות...

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה...

Comments


bottom of page